woensdag 7 april 2010

YES,een award!!



Ik kreeg van Carine (http://scrap-talk.blogspot.com/)deze award!!
Bedankt Carine,dit is mijn eerste award en ik ben er heel blij mee en trots op!
Nu moet ik de award "doorgeven" maar iedere blogger die ik ken heeft m al!
Ik geef m aan Anneke (http://somefiddlingonthekitchentable.blogspot.com/).Anneke maakt hele byzondere dingen!(en over aan wie ik m verder nog kan geven moet ik heeeeeel erg na gaan denken maar daar kom ik nog op terug!)
Ik moet nu nog 10 dingen melden die ik leuk vind.

1)Mijn kinderen....;)
2)scrappen!!
3)papier,soms vind ik t zo mooi....dan wil ik het niet gebruiken.
3)contact met mede scrappers.
4)korte uitstapjes maken.
5)schoenen!!(en make-up enzo..)
6)Lezen.
7)muziek luisteren.
8)Lopen,lekker buiten!
9)Blog's bekijken.
10)nog veel meer!!!

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je verdiende award!!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd met je award terecht verdiend..
    gr,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Hartelijk gefeliciteerd met je zeer terecht verdiende award!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen