donderdag 26 januari 2012

JJJIIIIHHHOOOEEEE!!!!!!

Kennen jullie dat...je wilt iets zo graag hebben ...en dan staat de postbode voor de deur (terwijl je die pas 5 dagen later verwachte..)
Dan wil je toch gewoon OLE,OLE,OLE,OLE zingen....(ik heb t niet gedaan hoor,hahaha...moet een beetje een voorbeeld zijn voor mijn kinderen he...maar eigenlijk kon ik de goede man wel kussen...dat zou Nigel dan weer niet leuk vinden dus bleef het bij een netjes "hartstikke bedankt..."
Maar binnen wastie MIJN Sunday Picnic lijn van Websters Pages....en BLIJ dat ik daar van word...:)
Moet bij elke lijn wel even mijn draai vinden ,maar dat komt vh weekend wel...voor nu heb ik het even simpel gehouden..ik wilde gewoon even genieten van de heerlijke zomerse kleuren!

Dat wastie weer,oja de mooie corners zijn van Chipboard en komen bij Scrapmatts vandaan.
Bedankt voor jullie bezoekjes.
x

15 opmerkingen:

  1. wat een supper lay out,wat kun je blij worden he van al die mooie papieren!
    groetejs mina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel gaaf lootje en zo'n mooie foto ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. my husband just read your blog post and translated for me so now I know what all the fusss is about!! looks gorgeous! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is-ie mooi geworden!! Zo lekker kleurig! Kan me voorstellen dat je blij wordt van die lijn, ik wil m ook heeeeel graag hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Jij weet altijd wel raad met Webster's:) Je layout is heerlijk vrolijk en gewoon supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende lootjes heb je de afgelopen tijd weer gemaakt. Deze laatste is ook zo super leuk en heerlijke vrolijke kleurtjes.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat kom ik hier toch graag langs....je LO's zijn steeds juweeltjes!Ben er toch wel ietsjes jaloers op op jouw handigheid! Veel plezier met je papiertjes...enne een vreugde dansje mag toch, zo leer je je kids dat je ook van kleine dingen blij kan worden!;)
    Veel liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo leuk zeg!!! En nu maar lekker weer aan de freubel.Heel veel plezier.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha Jolanda...hoe jij het weer verteld!!Super!!!
    Hij is in elk geval super geworden...en die foto is een dotje!

    Groetjes Fijn weekend x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hihihi Jolanda... zit hier met een grote lach je blogpost te lezen. En ik zou gewoon lekker OLE-en hoor.
    Kan me voorstellen dat je daar zo blij van word.

    En wat een gaaf lootje is het geworden zeg!!!

    Fijne dag!

    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hihi ik ken het gevoel.... ik ren altijd als een gek naar de deur als ik de postbode zie!! hihi... arme meid die word iedere keer zowat aangevallen... maar ja ze is er geloof ik aan gewent... enne weer een hele mooi LO!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het was het wachten meer dan de moeite waard! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen