zondag 17 april 2011

Lekker geWebsterd ;))..

Deze L/O maakte ik voor de challenge bij Websters Pages...je moest fuzzy cutting en lint op je L/O gebruiken en dat heb ik dus gedaan.Ik heb de Yacht club lijn gebruikt.
Deze foto heb ik vorige week bij "de Oude Maas"genomen.Nigel en Don gingen even bij het water kijken.
Terwijl ik met Jade in de speeltuin bleef.
Lekker weer dat voorjaar,we kunnen weer lekker fietsen en buiten spelen,toch wel fijn he.
((made this L/O for the Websters challenge,used the Yacht club line.Made this picture at the "Oude Maas" lovely place where the kids can play..so happt with SPRING)) 

En deze L/O maakte ik met de Country Estate lijn van Websters,ik vind deze lijn het minst mooie van alle nieuwe lijnen...maar ik wilde m toch wel graag hebben ;))
Ik heb de laser cuts van Scrapmatts gebruikt en tjonge wat werken die chippies lekker.Ze zijn zo flexibel en makkelijk in gebruik.
Fijne zondag!!
((made this L/O with the Country Estate line from Websters,and i have used the beaytiful chipboard from SCRAPMATTS....they are so beautiful......once you have used them,you will never buy an other brand...Have a nice sunday..))


39 opmerkingen:

  1. Hoi,
    Ik vind dit weer erg mooi!!
    Gr fijne zondag

    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf zijn ze weer heel mooi gescarpwebsterd heb je weer doeegggg,lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I`m i love with new line! Lovely layout Jolanda!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. "ik vond''m het minst mooi maar wilde hem toch hebben." Whaahaaa ik citeer je maar even; ik lach helemaal in een deuk. ik kan je vertellen dat ik vind dat je er weer iets heel moois van hebt gemaakt! En die foto bij het water is ook geweldig! Fijne zondag verder nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nounou...ik ben lekker bezig; ik wilde typen:

    ik lachte me helemaal een deuk.

    Anders had er natuurlijk moeten staan: ik lag in een deuk. oeps...juf........

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie layouts heb je gemaakt, Jolanda.
    Zien er schitterend uit!

    Fijne zondag,
    Liefs Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave layouts!!! Ik vind het zo knap als iemand met Websters overweg kan, ik kan dat namelijk helemaal niet, hahaha!
    Groetjes en fijne zondag verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende Lo's heb je weer gemaakt. De foto aan de Oude Maas is ook erg mooi zo.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je er toch weer twee prachtige layouts van gemaakt echt een plaatje allebei, de deatils die je er altijd bij maakt zijn ook elke keer weer amders enzo mooi. en wat een lieve cutie foto..........
    Liefs marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jolanda.
    je layouts zijn weer super.
    Ik vind het papier heel mooi.
    Groetjes Miranda.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hihi, ik heb ook wel een beetje met Webster's wat jij hebt... of ik de lijnen nu geweldig vind of iets minder, ik moet ze hoe dan ook allemaal hebben;) En je hebt ook met de 'minst mooie' lijn iets prachtigs gemaakt. Wat een lieve, meisjesachtige layout! De bovenste layout vind ik geweldig. Zo mooi hoe je dat strandsfeertje hebt gecreëert dat perfect bij de foto past!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige werken weer ... Wat ben je toch een kei in websteren. De foto van je dochtertje is kweetnioeschattig !

    Nog een fijn dag,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful, once again, Jolanda! I love those colors and the way you slanted everything. Still loving those scrapmatts....still waiting for mine to arrive! :) hugs! Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, Beautiful!!!!!! love both!!! and the pictures are beautiful too!! Beautiful work Dear!!!
    A Big Hug!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gorgeous creations! Your both layouts are full of wonderful details and I just love everything about them

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi

    ooo ze zijn weer super gaaf hoor!!

    mooie foto's!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooie layouts !!!
    groetjes
    ann

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik blijf ernaar kijken, en kijken en kijken....Supermooi weer allemaal en zo rijk aan hele leuke details weer! Een superfoto ook die tweede! Heel mooi werk weer Jolanda!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. The beach LO is soooo beautiful my friend,looove it, the other one is so sweet and cute,the misting and the layering are great!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super gave l.o. 's heb je
    weert gemaakt en wat een moie foto's

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooi! En alleen de makkelijke lijnen is geen uitdaging! Leuk dat je de minder favorieten ook gebruikt!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Perfect page!! I loved!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow Jolanda, you've outdone yourself with these two layouts. Stupendous.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Jolanda .....just a gorgeous creations! You are a big inspiration for me !!!
    Your both layouts are full of wonderful details and I just love everything about them just two stunning pages !!!!
    Thank you so much for your visits and the lovely comments...I wish you a wonderful week!
    Hugs from Brazil
    cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Its layout was wonderful!!!
    The second layout ...I really love your background... beautiful.
    just stopped by to thank your lovely comments and wish you a wonderful week!
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh how lush are these layouts! I really love the papers you've used and you have used them SO well!!! I love the lighthouse one how you've framed the photo and the second layout is incredibly pretty - the papers match the lovely photo sooo well! Beautiful!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. the layers and details in your work amaze me... beautiful, stunning and elegant... hugs Bev

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Stunning LOs Jolanda (as always), fabulous photos & I love lil Jade's face she sooo sweet :)
    Hugs
    Tracey
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. En alles weer helemaal Jolanda stijl, heerlijk veel details! Ook al is het niet het mooiste websterpapier, je Jade LO is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. This is just so sweet. Great LO

    BeantwoordenVerwijderen
  31. WOW! Jolanda, ze zijn weer prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Incredibly stunning! Both of them!! that lighthouse is wow!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Both beautiful LO's. Love the photos and the misting and layers..Amazing works..:)xx

    BeantwoordenVerwijderen
  34. two very amazing LO. The picture of the first one is perfect to go with the paper from webster page.

    For the second one, OMG, what a beautiful little girl, and the layout really put the focus on the picture!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Het "Websteren" is jouw tweede natuur! Bij de eerste layout lijkt het wel of de foto een doorkijkje is. Zo mooi heb je dit gemaakt! De de tweede layout lijkt wel een kunstwerk! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wow, such beautiful LOs! I love those Websters papers but I'm nervous about using them. You do such a wonderful job with them!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. These two layouts are absolutely stunning, love what you have done with the websters papers.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. wow wat mooi zeg vooral de eerste layout ben ik weg van !!

    groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen