zondag 20 maart 2011

Groen,groen,groen....

Hallo lieve bloggers!!
Ik heb vandaag twee leuke challenges....
De eerste is van Punky Scraps ik vind dat zo een leuke challenge blog.
Ik had nooit zoveel zin om verf en glimmer mist enzo te gebruiken en door deze blog ben ik het wel gaan doen en het bevalt me zo goed.
Het geeft een L/O toch net iets extra's.(mijn idee he...)
Dit is de foto voor inspiratie... je mag zelf kijken wat je er mee doet...

Ik vind het wel een zeer gaaf plaatje!!
Het zwart/wit en het groen spreken me wel aan en ik had foto''s van Jade liggen die ik er bij kon gebruiken...heeel fijn!!
Hier is dus mijn L/O...

 Als ik Jade zo zie met die pony voor haar ogen gitaar spelen moet ik elke keer aan Kurt Cobain denken...hahaha....
((a very cool new challenge over at PUNKY SCRAPS ... take the photo  for inspiration...it's  a very nice one...made this L/O with it I love the color combination and I had these pics of my DD in my head.When I see these pics of my DD i always have to think of Kurt Cobain...;)This is my last work as a guest DT over there...and I hate it....it was so much fun and i'm so happy Natalie asked me...I really wish I could stay!Natalie is the coolest chick and she ROCKS,so Nat,thank you so much asking me...i had so much fun !!))

En nog meer leuke challenges bij Scrapbook Challenges..het is daar SPRING FLING week...een hele week lang om het voorjaar te vieren!Is dat niet leuk...Mooie prijzen en leuke challenges...ik heb er morgen mijn challenge...maar daar morgen meer over.Ik heb gekozen voor de challenge van Nat,ja weer van Nat,ik vind dat ze leuke ideeen heeft en ze inspireerd me...vandaar!
Deze challenges heeft 2 dingen die je moet gebruiken....de kleur GROEN en LAAGJES....nou,dat kwam heel goed uit.Ik ben gek op GROEN en op LAAGJES....
Ik heb dit gemaakt,het hoeft natuurlijk niet helemaal groen,maar ik houd er van iets in een kleur te maken.


((a very nice challenge over @ SC.Again i picked a challenge from Nat,she really inspires me.I love her ideas.There are a lot of challenes going on....and they are all very nice.And you can win FAB prizes.
So go over there and SCRAP till you drop...;))

Bedankt voor jullie bezoekjes...en zo leuk dat jullie een berichtje achter laten.Ik kan niet zeggen hoe zeer ik dat waardeer.En vanaf nu houd ik jullie blogs weer netjes bij hoor...ik ben weer aan de beterende hand... ik voelde me erg naar.Keelontsteking en luchtweginfectie,de medicijnen slaan gelukkig goed aan en voel me weer beter!
((thank you for visiting my blog,I love to read the comments and they mean a lot to me.))
Fijne dag!!
Have a nice day!!

28 opmerkingen:

  1. Tjonge, ik kijk mijn ogen uit! Wat een schitterende layouts, vooral de tweede vind ik geweldig! En ja, Glimmermist en verf zijn onwijs leuk om te gebruiken en dat heb je dan ook lekker gedaan!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent er dan ook wel goed in ...in dat kliederen met verf en inkt! Super mooi! Ben het volledig met Marjan eens...ik kijk ook mijn ogen uit op de tweede!
    Knap gedaan!
    Gelukkig voel je je al wat beter...met dit zonnetje mag het wel hé!
    Veel liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda,
    Bedankt voor het leuke bericht!
    Fijn dat de verpakking al goedgekeurd is!
    Nu de inhoud nog, maar Odetta heeft mooie dingen voor je uitgezocht dus dat zit wel goed vermoed ik.
    Ik zie aan de foto's dat jij ook al zo'n wonder bent met kaarten maken en scrapproject. Superknap!

    groetjes en fijne zondag nog! Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, twee prachtige layouts! geweldig! En die foto's van Jade zijn zo stoer! Het groen-zwart houdt het ook stoer! Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh, wat zijn ze weer gaaf zeg! Jij bent inderdaad supergoed met verf! En op de tweede layout vind ik al die laagjes supermooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Awesome, awesome, awesome! Love how you did all the layers!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Jolanda! Lovely work, I especially love the green layout. So sweet. I hope you are having a fun weekend and it is not as freezing cold as here in Vienna!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jolanda
    Prachtige werkstukken,heel erg apart.
    Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bij de bovenste vind ik vooral de kleuren heel mooi, ik zie ook mooie steekjes, gescheurde papiertjes, leuke knoopjes, top! En de foto's zijn helemaal te gek!
    Bij de onderste kijk ik mijn ogen uit, hoe je het allemaal combineert, mijn mond valt open, echt heel mooi!!!
    Morgen moet je echt wel genezen zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauuuw wat een schitterende creaties en dat
    groen is juist super gaaf

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I love Jade's photos and the page is Very Lovely!!but the second page I LOVE IT!!! with all the layering it's AWESOME!! Beautiful work as always, my friend!! A Big Hug!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, ik hoop echt dat je weer snel beter bent! Je layouts vind ik in ieder geval prachtig, vooral die 2e met al die laagjes vind ik zooo mooi! er is daar zoveel te zien!! Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn dat je je weer een stuk beter voelt! Wat een prachtige creaties heb je weer gemaakt. Prachtig hoe jij dat elke keer weer zo anders kunt maken, je hebt dat echt in je handen. Ik doe je het niet na:)
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi gemaakt, lekker frisse kleuren, heel vrolijk.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ja, het zijn natuurlootjes en weer super gemaakt.

    groetjes,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beterschap ,keel ontsteking is geen pretje je lo 's zijn beide weer heel cool geworden.De verbouwing duurt nog een week en dan mag ik nog wat verven ,soppen blabla en het ergste niet scrappen ..
    Heel veel plezier morgen groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Alvast een dikke proficiat en maak er een fijne dag van x

    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat super zeg. Zo heel verschillend en allebei supergaaf. Helemaal lentegroen. Beterschap, het duurt vaak even voordat je je weer helemaal top voelt en veel plezier morgen met je challenge!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Love these LO's Jolanda! Especially the SC one, such a great photo, your pages are so inspiring! So glad to hear you are on the mend.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow two great pages...that second one is breathtaking!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. dit ziet er super mooi uit al zou ik zelf niet zo snel voor de kleurencombi (Groen zwart wit) kiezen, maar dit is toch wel heel erg mooi. Ga ik toch ook eens proberen. Ook de onderste lo ziet er prachtig uit.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een superlay-outs weer. Ik vind vooral de bovenste layout zo stoer en wat een geweldige foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie groene lay-outs, mooie details, kortom geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Haha Kurt Cobain ;) Super deze twee groene LO's. Groen en laagjes...ja daar word ik erg blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh wow Jolanda, this is super stunning!! Love all the layering and misting!! Great job, dear!! I wish you a very happy birthday!! :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jolanda, your P Scraps DT layout is an excellent representation of the inspiration photo. Lucky you are not entering or you would win.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik vind ze allebei súper. De bovenste groene lekker strak en fel en de onderste zo mooi in elkaar gemaakt en bij elkaar gezocht, heel erg mooi weer en zo'n grote aanvulling op de foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gaaf, gaaf en gaaf ! Mooie stijl heb je Jolanda, echt super !

    BeantwoordenVerwijderen