woensdag 19 januari 2011

inzending gastdesigners wedstrijd MADEBYMALY.....

Jippie,jippie,jippie!!!!!!!Ik zit erbij!!!
Zo leuk vind ik dit,ik mag bij MADEBYMALY gastdesigner zijn voor November 2011!!!!!
Oke,dat gaat nog even duren maar deste leuker (en langer) de voorpret!!!
Ik kan jullie wel vertellen, ik heb er nu al zin in!!
Ik had mijn inzending gedaan en dezelfde nacht dacht ik,dit gaat niet lukken....ik heb er gewoon van gedroomd dat ik niet bij de gelukkige zat...maar net in mijn mailbox en op t blog van MADEBYMALY
zag ik dat het toch gelukt was!!(jippie,jippie,jippie)
Bedankt Marianne,voor het vertrouwen ,ik zie er naar uit!!!
Hier het werk dat ik ingezonden had voor de wedstrijd;
                                               Deze L/O met een foto van mij en Jade;
                                                     Deze L/O met een foto van Don....
                                                                    En deze kaart....
                                                                  
Mijn dag kan niet meer stuk!!!!!!!!Bedankt Marianne!

40 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd!!!!
    Zijn dromen dan toch bedrog?!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nogmaals van harte gefeliciteerd Jolanda enne heel graag gedaan! Wat leuk dat je zo enthousiast bent :-)) Ik heb ook weer heel veel zin om leuke dessign pakketten samen te stellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk zeg gefeliciteerd!!! ik had vorig jaar deze eer!! het is echt super leuk!! have fun... t is nog even wachten maar dan is t extra leuk!! kan niet wachten tot we je creaties mogen bewonderen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat, super leuk. Inderdaad nog een hele tijd voorpret. Leuke werkstukken heb je ingestuurd, die foto van de kus vind ik super!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh Jolanda!! Just love your Kiss LO! The stitching the feather and inking - gorgeous. Love the little frogs and the pleated and torn paper! And the greetings one is just a shabby masterpiece!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi jolanda

    gefeliciteerd harstikke leuk voor je!!

    het zijn ook weer prachtige creaties die je hebt in gestuurd!!

    vooral die eerste vind ik super en een geweldige foto!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Congratulations, Dear!!!! Jipeeeeee, Jipeeee!! I'm so happy for you!!! Well deserved it!! Your page Kiss is "So sweet and Lovely!!! I left a comment in the site. Have a nice day and congratulations, again!!!!Jipeeeeeee!!!!!
    HUGS!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. baie geluk Jolanda!! heel mooi bladsye en jy verdien dit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Woohooo! Gefeliciteerd! Je hebt het echt verdiend! Ik kan me voorstellen dat je bent uitgekozen met zulke geweldig mooie layouts en zo'n lieve kaart... Ik ben heel benieuwd naar je creaties met de spulletjes van Made by Maly:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jolanda!super work!! amazing and unique design!!)
    thank you for the joy of seeing your scrapbooking!!:)
    Have a nice time for you and your family!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd!!
    Lijkt me een hele uitdaging!!

    Je scrapt erg leuk en wat gaaf dat je ook taarten maakt. Ik ben tot nu toe niet verder dan 3 pogingen gekomen want mijn man vind t echt niet lekker met marsepein of fondant :-(

    Groetjes Karlina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. gefeliciteerd nogmaals...nachtmerries...hahhhaha.
    Je lootjes zijn gewoon super en je kaart ook..terecht hoor!
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful pages!
    I don't understand anything that you wrote, but I love your creations ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. gefeliciteerd! terecht gewonnen :) ik vind de bovenste lo supergaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw super leuk zeg en je hebt het echt verdient!!! Gefeliciteerd! Je hebt erg mooi werk ingezonden.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Proficiat Jolanda, het is je gegund ;o)

    Nog veel scrapplezier !

    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd! Maar eh...wie gaat er nou wakker liggen omdat-ie denkt dat het mislukt is? Haha. Je inzendingen zijn supermooi! Leuk dat we 'samen'mogen gastdesignen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauuw super van harte gefeliciteerd en
    je creaties zijn ook weer erg mooi

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. What gorgeous designs you have for today!!! My favorite one is the bright yellow one!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd!!! en tuurlijk zit je erbij, je scrapt geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. gefeliciteerd het ziet er super uit gr Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. You go girl!!!! Van harte en helemaal verdiend hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd!!
    Schitterende Lo's en kaartje!!
    Prachtig weer.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Jij ook van Harte Gefeliciteerd!!!!
    Ik had jou blog al eens eerder aangedaan nadat ik jou werk op Scrapbook Challenge had gezien.
    Gave dingen maak jij...

    Ik ga als eerste van start net als vorig jaar, ik ben reuze nieuwsgierig met welke lijn ik mag gaan werken....

    Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Congrats Jolanda!!
    Positive thinking my friend.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een dikke dikke dikke dikke proficiat, helemaal verdiend hoor meid!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Van harte gefeliciteerd! Maar je hebt ook prachtige dingen ingestuurd! Vooral de bovenste layout, ge wel dig. Super mooi gemaakt!!!! En de kaart vind ik ook erg creatief!! en nu de tijd tot november gebruiken voor de voorbereiding, dat is wel weer handig dat het pas in november is!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Great layouts! Your blog is never boring. I like that you switch styles as often as I do. Lovely workd!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Superleuk nieuws, Jolanda!!! Je stuurde dan ook 3 inzendingen waar iedereen van achterover zou vallen, ik meen het, mooi!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. HOI MEIS tijdtje niet bij je geweest maar ik ga
    even heerlijk kijken op je blog meis ,wat super leuke layouts en kaartje ,de eerste lo is wel heel schattige leuk voor later!!!ook

    fijne avond gewenst!!

    groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Congratulations!!!!! I love the LO's you made. The photos are adorable as are the frogs and the bling. Have a wonderful end of the week!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gefeliciteerd Jolanda! Wat leuk voor je! Je maakt ook super mooie LO's! Echt prachtig zijn deze ook weer en zo mooi de foto's. Fijne avond nog. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Jolanda,
    Dank voor je reactie op mijn digitale scrap. En ik scrap ook liever met papier hoor, aan digitaal scrappen ga ik ook geen geld uitgeven. Maar t is wel eens heerlijk om te doen, lekker achter de comp hangen :-)
    Fijne dag!
    Groetjes Karlina

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Jolanda,thank you so much! Your words of encouragements mean so much to me!! Im glad to be back to the team too;) thank you for being such a nice warm friend!

    And ohhh!! Yr page is so sweet sealed with a kiss!! I love your gorgeous vintage lo 'sisters' too!

    Luv
    Jaz

    BeantwoordenVerwijderen
  35. those are so lovely. love love love the kiss one.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gefeliciteerd en je creaties zijn dan ook schitterend.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  37. These are all beautiful projects!!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Van harte gefeliciteerd ik vind vooral die eerste lay-out echt prachtig mooi.

    BeantwoordenVerwijderen