zondag 30 januari 2011

Fris,Fruitig en om op te vreten....

Ik was gisteren zoooooo gelukkig.De post kwam mijn Spring Market lijn van Websters Pages brengen....ik kon hem in Nederland nergens vinden en heb m uit de US laten komen...maar ik had niet gedacht hem zo snel te hebben.5 dagen,echt heel snel!!
Ik ben er gelijk mee aan de slag gegaan...en ik ben zo blij dat ik m gekocht heb...de kleuren zijn zo mooi en helder,ik vind ze super!!
Deze foto is van Jade,al van ander half jaar terug.Ze zit met een smurf van Don te spelen.Ze had een romper waar ik helemaal verliefd op was (rood met witte stippen) en die paste zo goed bij het papier...hahahah...verder lekker gekliederd met verf en glimmer mist en ik ben blij met het resultaat!

((yesterday the mailman brought me my new Websters Papers,i could't buy them over here so it was shipped from the US,and it reached me in 5 days...very fast shipping,i love that!I was so happy to have then and wanted to make something right away!Using a photo of my little daughter...) 


29 opmerkingen:

  1. Leuk, mooi en om naar te blijven kijken! Super LO is dit zeg en zo lekker vrolijk. Fijn is dat altijd he als je pakketjes er nog sneller zijn dan je denkt! Fijne zondag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeej Jolanda

    Wat een schitterende layout heb je gemaakt!!
    En inderdaad, heb papier is echt super mooi!
    Fijn zondag nog!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. PRACHTIG!!! Ik ben gek op die kleuren en ik vind jouw stiksels altijd zo mooi!!!! en die foto is zo schattig.... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a gorgeous colourful layout,great stitching too!!!

    Happy Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lovely, colourful, happy page! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel gaaf lootje weer en ja mooie kleuren..maar uhh ik wacht nog effe hoor...hihii.
    groetjes,Lean en nog veel plezier met de rest van de velletjes enuhh niet op vreten dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a summery happy page Jolanda. LOVE this one, and wow, your daughter is a little peach!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jolanda,

    je hebt natuurlijk ook prachtkinderen die de layout helemaal doen schitteren...!!

    PS bij de Action hebben ze nieuwe blockjes mooi papier!! Kost iets van 1,30 per blok, 6 soorten (ik kreeg ze alle zes van mijn buurvrouw!)

    Ik plaats ze wel even op mijn blog!

    Goed weekend en prachtige LO!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooh, nu maak je me wel heel jaloers hoor...ik vind die papiertjes ook zo geweldig en jij hebt ze gewoon al in huis;) Wat een frisse, fruitige en vrolijke layout! Helemaal super! Ik krijg er een grote glimlach van op mijn gezicht:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi,
    hij is super.
    Geweldige kleuren.
    Echt super gedaan.
    Groetjes Miranda.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super, het is ook een prachtige lijn. Zo waard om het uit de States te laten komen!
    Veel plezier ermee en deze layout is schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig!!!
    Heel mooi papier...prachtige kleuren.
    En wat een mooie foto weer.
    Knap gedaan weer.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Had ik al gezegd dat ik je nieuwe blog look mooi vind? Deze LO ook,heerlijke kleuren! Ik zag dat er allemaal moois van Websters aan gaat komen, maar dat weet jij vast al lang ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is inderdaad waanzinnig mooi papier zeg! Leuke Lo ook!
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi

    wat een geweldig gaaf papier!

    je hebt er weer een super gave lo van gemaakt!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauuuw wat een schitterende l.o. en het
    papier is helemaal geweldig

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Love love love your LO Jolanda! Love the colors techniques and stitching!! Thanks for stopping by my blog, my post posted early by mistake! it was not suppose to until Tuesday! Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  18. What a colorful and great LO. Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. inderdaad om op te vreten, althans die lay out toch !

    groetjes,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dit is echt een schitterende layout geworden en wat is het mooi papier zeg! Het past echt super goed bij de foto!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. I love the color on this layout. Great job!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. BEAUTIFUL and Colorful page!!!! Great picture!
    Take Care my friend!! Beautiful work as always!!!
    HUGS!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Yesss, this is a beautiful, bright page by you, Jolanda!! I love the right top corner of the page very much!! And love the new look of your blog!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ja dit is echt geweldig mooi papier en helemaal geschikt voor je kleine kapoen! Een spetterende LO weer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dit is echt een fris en fruitige layout geworden, wat een heerlijke vrolijke kleuren! Prachtige compositie, echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Supermooie 'fruitige' kleuren, heel mooi ook met alle steekjes!

    BeantwoordenVerwijderen