vrijdag 5 november 2010

Bedankt NORA....

Ik kreeg van Nora deze leuke award...dus Nora,bij deze bedankt!!

Ik moet zeggen dat ik dit weer een heel leuk plaatje vind!!
Ik MOET nu 3 dingen vertellen over mezelf die mij anders maken dan een ander.....
Vind ik dat even moeilijk.....
1.ik ben s'ochtends heel vroeg op en geef soms al om half 6 commentaar op bloggen...hahaha,ik ben een ochtendmens en mijn kinderen ook....ik zit dus al heel vroeg achter de computer met een mok koffie...wat mij gelijk brengt bij mijn volgende punt....
2.ik heb een eigen mok,een Pip mok,blauw met groen met 3 verschillende vogeltjes erop (Odetta heeft m in het rood/roze geloof ik..)en ik drink alleen daar koffie uit als ik thuis ben...ik heb de mok van mijn oudste nichtje voor mijn verjaardag gekregen een 5 jaar geleden en gebruik m sindsdien.Als hij eens door iemand anders gebruikt word...hahaha...word ik echt heel boos,het is nl MIJN mok...(mocht hij ooit breken...mijn nichtje gaf mij er 2,en de volgende staat in de kast,achterin uiteraard...te wachten op MIJ)
3.Ik ben zeer snel geraakt,ik jank bij goedetijden enzo en vanmiddag keken we naar de Prinses en de Kikker en moest ik een traantje weg pinken toen het vuurvliegje begraven werd,tja.....kan t maar hebben he...Nou,dat was t mijn dingen...

Ik geef deze award door aan.....
*Odetta....

*Lean.....

*Jutta....

*Marianne....

*Romy....

FIJN WEEKEND ALLEMAAL!!!ik hoop dat er veeeeel tijd is om te scrappen!!!;)

15 opmerkingen:

  1. heerlijk om te lezen fijn om te weten van je mok....AFLIJVEN!!!!Gefeliciteerd met je award gaaf is ie ook.Bedankt dat ik ook...attitude hebt...hihihi weet ik dat ook weer ...maar toch bedankt hoor voor deze hippe award.
    groetjes,lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is je van harte gegund want je maakt zulke fabelachtige LO's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om deze dingen over je te lezen! En van harte natuurlijk met je welverdiende award! Ik heb hier een heel groot theeglas staan (ooit van een leerling gekregen aan het einde van het schooljaar) en dar mag Maarten ook niet aankomen, haha, je verhaal over de mok is dus wel herkenbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super!! Congratulations on your award!!! wow, 5:30 a.m. it;s hard for me, I drink coffee, too!
    Well deserved!! Have a nice weekend! Hugs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wowwwww, thank you for the honor!!!! now i feel like a prinzess.... thanks a lot... and big hugsssssssss

    one day i must see your coffecup hihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je welverdiende award! Hihi, wat leuk om dat over je te weten gekomen. Ik zou willen dat ik ook zo'n ochtendmens was. Ik neem mezelf altijd voor om vroeg op te staan, omdat ik altijd te weinig uren in een dag heb, maar eerder dan half zeven lukt me echt niet. En in het weekend wordt het al snel later dan 8 uur...niet dat dat heel laat is, maar toch;)

    En wat lief van je om de award o.a. aan mij door te geven. Super bedankt! Ik ga hem morgen op mijn blog plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I am also very much a morning person Jolanda!! As I type this it is 4:22am!!! And I have my mug of tea sitting next to me. Have a wonderful weekend. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoy Jolanda,
    Proficiat met je leuke award! Is ook heel tof om wat te lezen over jou :-))
    Fijn weekend!
    xxx
    C.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat en terecht dat je die award hebt gekregen. Mijn zus Nora en ik zijn favoriet van je ... hihi, dat was nog eens een verrassing hè dat ik nog een scrapzusje heb ! Je bent toch niet te hard geschrokken ;O)

    groetjes,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gefeliciteerd met je award.
    het si je gegund.
    gr arina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hartelijk gefeliciteerd met jouw award!!!! Heel hartelijk bedankt en wat een hele eer dat jij hem o.a. aan mij doorgeeft, super lief! Ik heb trouwends dezelfde mok als jij, groen met blauw, hahaha! Liefs, Odetta

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super leuk gefeliciteerd!!!
    fijne avond groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Great news and congratulations :D Well Done!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb het een poosje erg druk gehad en zie nu pas dat ik een award van je heb gekregen. Wat lief, dank je wel! Ik vind het trouwens ook erg leuk om je 3 punten te lezen...huilen bij films o hoe herkenbaar :-))

    BeantwoordenVerwijderen