zondag 13 juni 2010

Me and my girly...



Nou na de foto van mij en Don,kon een foto van mij en Jade niet uitblijven....
Wat zijn we toch blij met digitale camera's he.Ik heb een gewone cybershot en een spiegelreflex,nu geef ik toe met de spiegelreflex maak je mooiere foto's,maar de compacte is zo veel makkelijker...bijv voor in je tas....ik dwaal af...het makkelijke van een digitale camera is dat je gelijk kan zien of er een leuke bij zit,zo niet..wissen en een nieuwe maken.(het zelf afdrukken vind ik ook ideaal!!)
Ik heb papier gebruikt van Prima,de circels zijn stickers van Martha Sterwart,de letters van Fiskars en de Rub-on van Sassafras.

30 opmerkingen:

  1. hoi jolanda,
    wauw deze is ook al zo mooi geworden, echt prachtig, echt qirly
    fijne zondag nog
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi jolanda

    wow wat mooi geworden zeg scitterend met al die bloemen!!

    geweldig papier heb je weer gebruikt en die foto is erg mooi!!

    fijne zondag nog!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhh my two beautys!!! love you both!! and i am very proud of my daughter in law.... so curly cute....
    i make so many cards because i wont to go to a "flohmarkt" and sell them there, to get money to buy back your car, so that you dont have to walk anymore, and wil not get thiner and thiner, while i am gettin bigger and bigger... fat is so hart, even when it is true..... hihi..
    yes my son is sooo easy, when he is not making me mad.... hahaha... no, he is an angel.... from hell..... hahahahaaa... nononooo

    big fat sunny love comes over you and your family

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a great LO! I love the flowers!

    Have a nice sunday!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh...roze... supermooie layout! Al je knipwerk is geweldig en het ziet er heel mooi en romantisch uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een PRACHTIGE foto en een heel passende girly lay-out! Ook een leuke nieuwe foto in je kantlijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OMG!! This is Stunning!!!!!!!!!!!! Love all the cutting work!!! Stunning page!!! love the prima pps!!!
    Hugs!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heerlijke girlie LO! Lekker roze :)) Én een leuke foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is weer een plaatje geworden .Zowel de foto als de lo heerlijke details.En ja de digi camera is een SUPER uitvinding!!!!!
    groetjes,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zozo jij zet er vaart achter! Ik zou soms wel eens willen dat ik jouw scraptempo ook kon volgen hoor! Wel heel leuk! Prachtige LO is dit ook weer geworden! Ik herken je verhaal over de camera's helemaal. Wij hebben ook een compact en een spiegelreflex. Meestal probeer ik de spiegelreflex wel te gebruiken mar als het even snel snel moet grijp ik toch ook maar naar de compact. De compact ligt ook vaak in mijn bureaula op school; ik maak veel foto's van de kindjes van mijn klas. De foto's bekijken we dan samen op het digibord en de kinderen besluiten mee welke op de schoolwebsite komen. Ook zoeken we samen foto's uit die we in de klas ophangen. Ik en de kinderen vinden het helemaal geweldig en de ouders waarderen het ook, dus.....waarom niet he? (pffft..over afdwalen gesproken...;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hee dat is gek! Mijn vorige bericht is anoniem geplaatst! Nou ik hoef niet anoniem te blijven hoor, hihi. Het kwam dus van mij (Marlieke)!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauuuw wat een schitterende l.o.

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterend layout!
    Heel knap gedaan!
    Prachtige foto.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Jolanda, Wauw zeg! Echt weer een schitterende LO van jou en je dochtertje! Ik vond die vorige twee ook al zo mooi. Het papier dat je hebt gebruikt is iedere keer weer prachtig en er is altijd zoveel te zien, zoveel mooie details! Te gek.
    Fijne zondagavond nog. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. .......zucht, ook al zo mooi. Je hebt het mooie papier van Prima Marketing schitterend verwerkt bij de prachtige foto van jullie tweetjes. Ik heb, ondanks mijn vader die zo veel fotografeert, weinig verstand van digitale fotocamera's. Ik moet echt een camera met een "Josti"-methode hebben. Zoiets van inzoemen/uitzoemen, flits op de automatische stand, rode ogen negeren en klikken maar. Dus heb ik een Sony Cybershot. Gisteren zag ik toevallig een camera met "lachdetectie"???!!!! Nou, dan kun je bij een chagrijnig iemand vast heel erg lang wachten, hahaha. En heb je de Cuttlebug al, en zo ja, heb je hem of zij, al ingewijd????? Liefs, Odetta

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Whooo wat een prachtige lay out!!

    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ook geweldig!!!!
    mooie kinderen hebben jullie!!!
    De Lo vind ik echt heel gaaf!!
    mooi papier gebruikt en prachtig opgemaakt, echt een geheel is het geworden, erg mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. In één woord magnifiquemooieprachtigelieve LO!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik ben volger bij je geworden zou het leuk vinden als je mij ook zou willen volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige creaties heb je gemaakt, deze en degene met de foto samen met je zoon. Prachtig alles bij elkaar gezocht, erg, érg mooi geworden de rand met alle dingen bij elkaar, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wow deze ook al zo prachtig je ben wel heel goed bezig meid.

    XXgroetjes carla en fijnen dag

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het is een prachtige layout en wat een mooie foto!

    Het waren inderdaad vilten dingetjes op mijn layout. Bedankt nog voor je leuek reactie!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. This is awesome Jolanda!! love the rich colors on this!! precious photo !!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow, weer super super mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Aw such a cute picture & beautiful LO you daughter is like her Mummy :) I love the flowers & all the girly details.

    Hugs
    Tracey
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. A beautiful floral layout Jolanda.
    The photo is also beautiful.
    Great design.
    Have a nice day.
    Take care
    Swantje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow zo prachtig weer!Leuk dat we nu op "Jolanda" een gezicht kunnen plakken;-)
    Je maakt echt prachtige dingen ik ben er stiekem jaloers op...gezond jaloers dan wel!Je dochtertje lijkt sprekend op je!Je mag er best trots op zijn.
    Dankjewel voor je steeds weer lieve berichtjes op mijn blogje!
    Veel liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. This is very very beautiful! Such a sweet layout!

    BeantwoordenVerwijderen