zaterdag 19 juni 2010

Lekker badderen....



Ik heb een Cuttlebug....ja,ik kon eigenlijk niet achter blijven he.Odetta heeft er ook pas een gekocht en ik twijfelde al een tijdje....dus Odetta heeft mij over de streep getrokken....en ik heb vandaag wat geknutselt met het ding en ik wilde ook gelijk iets maken met het geembosde papier,anders beland het bij mij weer onder op de stapel.(ik moet zeggen,dat ik de CB eigenlijk eerder had moeten kopen,het is heel mooi en leuk ;)Dit is een foto van Jade in bad,ik moest bij deze schelp toch iets met water nemen vond ik,en de foto's van het strand waren al gescrapt...dus dan maar deze.Ik heb papier gebruikt uit een paperpad van Kaiser Kraft de Le Chateau lijn.Dit had ik bij Marianne van Made By Maly besteld en gisteren binnen gekregen,ik vind het heel mooi papier.En ik dacht laat ik het maar gelijk gebruiken anders "vergeet" ik het weer.verder war K&Company die cuts en prima flowers.

20 opmerkingen:

  1. Hiep hoera, je hebt heerlijk gespeeld met jouw Cuttlebug! Gelukkig heb je hiervan totaal geen spijt, want anders zou ik met een enorme schuldgevoel zitten. Niet dus, want ik wist dat je dit een perfecte aanvulling zou vinden! Overigens vind ik de lay-out weer vertederend mooi! Alles past weer zo heerlijk bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wow!! You made a great LO!! I like it very!
    Have nice weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super!!!Ikzelf heb een sizzix bigshot,ooit op een beurs gekocht op het laatste moment er naartoe gegaan en dan nog vijf min getwijfeld en dan met één stansje gekocht omdat mijn eurotjes op waren! Hihi!Veel plezier ermee enne je LO is weer toppie!!!Liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige layout!!
    Die foto is ook super leuk!
    Je meisje ziet er echt een lieverdje uit:)
    (Bedankt dat je mijn bannerfoto mooi vindt;))

    Groetjes en een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I Love what you did here!! this is BEAUTIFUL!!!!!! I love the punch you used!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gaaf hoor en een heerlijke foto weer speel ze....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi zeg!!!!
    zowel het meisje als je LO zijn supermooi!!!
    ja een cuttlebug, pas op hoor verslavend...maar zooo leuk!!!
    heb meteen even op de lnk gekeken van Marianne, ook weer heel veel mooie dingen gezien zeg!!
    Ik word hier toch zo hebberig van allemaal!
    Wij willen eigenlijk ook echt leren scrappen, zou ik mezelf wel kunnen leren, maar zit een beetje met er een geheel van te maken, het inbinden dus eigenlijk, en sint oedenrode dat kan nooit heel ver weg zijn denk ik, dus we gaan zeker een keertje kijken daar!!

    Fijn weekend verder en groetjessss petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jolanda, Wat een super layout weer zeg! En ja, een cuttlebug..........Een vriendin heeft er eentje en die gebruik ik zooo vaak dat ik ook net afgelopen week heb besloten er ook een aan te schaffen!! Het is toch wel een super dingetje! Heel gaaf die schelp, past leuk bij de foto (die ook weer zooo lief is!) Echt een hele mooie layout geworden. Veel plezier met je cuttlebug en een fijn weekend! Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende l.o. en heel veel
    ]succes met je cb.

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuk lo mooi hoor!!

    fijne avond

    Groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zie weer veel mooie steekjes, lintjes en nog veel meer leuks! Super geheel!
    Van die aankoop ga je geen spijt krijgen, o neen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, van harte gefeliciteerd met je aankoop:) En heel veel plezier ermee, maar dat gaat vast wel lukken:D Je hebt er nu al zo'n geweldige layout mee gemaakt. Super zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou ja, wat een mooie foto weer! Ze is echt een topmodelletje hoor :) Leuk die schelp erbij plus alle andere details. Ik heb zelf ook lang getwijfeld over de CB, totdat mijn vriend vorig jaar besloot er 1 voor mij te kopen:) Het is echt een goeie 'investering', je krijgt er vast geen spijt van!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, I loved it! Too beautiful ... Kiss

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I LOVE all the layers and textures! Great Job - Cute photo too!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. huiiiiii jolanda you did it again! aaand with a cuttlebug.... it is such a great work!!! i hope you like the green handbag .... but the most beautiful on the pictur is the little queen in the water... hihi... ilove my little daughter in law....
    well done honey!

    big hug to you with sunshine all arround

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja Joh! Die Cuttlebug is zooooo geweldig! Ik gebruik hem ook echt heel vaak! En zoals ik ook al tegen Odetta zei: nu nog aan de Nestabilities (ook voor de Cuttlebug) en je kunt niet meer zonder, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Alweer zo'n prachtige lay out met leuke details!! En veel scrap plezier met de cuttlebug!

    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Weer een super resultaat!!
    De foto is ook ooh zo schattig!
    Op mijn verlangslijstje staat ook een Cuttlebug.
    In oktober verjaar ik, dus ik weet al wat vragen ;-).
    Nog veel plezier met je cuttelebug!!
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fantastic LO as always Jolanda, your little boy looks so cute (yet cheeky at the same time lol). Bless him.

    Hope you're having a great week :)

    Hugs
    Tracey
    xx

    BeantwoordenVerwijderen