vrijdag 14 mei 2010

Mijn kleintjes....



Mijn trots,mijn alles.Don en Jade hier lekker samen tv aan het kijken.Wat zijn ze toch schattig zo,hier moet ik wel gelijk gebruik van maken want meestal duurd dit niet zo lang,die 2 kunnen ruzie zoeken....gelukkig is het ook zo weer goed,en voor ons als toeschouwers ook best lachen...
Ik heb papier gebruikt van Prima,de watercolors lijn.(mooi papier maar weer best druk!)verder heb ik stempels van Hero Arts gebruikt(vlinders,kolibrie en kapoentjes).En wat losse spullen,lintje,bradje...je kent t wel!
Fijn weekend allemaal!!!

11 opmerkingen:

  1. Dit is zooo lief! En wat heb je de foto weer mooi en lief verwerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi geworden en druk hoezo past wel hoor vind ik en de foto is weer geweldig...
    gr,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jolanada! Very cute! Wanderful page for children!
    Good weekend for you family! ~Olga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, die foto is wel heel lief! En je hebt er weer een geweldige layout mee gemaakt. Lekker druk, maar daar houd ik wel van:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het papier is misschien wel druk (ik hou daar wel van), maar je kinderen zijn op de foto in ieder geval heerlijk rustig!! Mooie LO:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. inderdaad druk papier maar daardoor is het contrast met de foto heel mooi,kortom goed gelukt .hele mooie foto trouwens ook weer
    gr Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze 2 kleintjes zijn het waard om gescrapt te worden. Wat een lieve foto van deze 2 en wat heb je hiermee een schitterende, droomachtige lay-out gemaakt. You rock!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeer mooie foto en je hebt em alle eer aan gedaan. Die mag wat langer op de schoorsteen staan vind ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi jolanda

    wat een geweldige lo gaaf hoor!!

    en dat papier erggggg mooi!!

    leuke foto,en wat een mooie kinderen heb jij!!

    groetjes regina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is echt een prachtige layout geworden en die foto is super lief!!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt om ook mijn blog te volgen:)
    Je creaties vind ik super mooi!

    Deze Lo is super!!
    Mooie foto.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen