donderdag 13 mei 2010

De Opa van Holle Bolle Gijs...



Afgelopen 2 dagen zijn wij in de Efteling geweest,het was erg leuk en droog (jippie!!)maar oei wat was het koud.(beetje jammer)We hebben geslapen in het Efteling Hotel...dat is zo leuk!!!Ik vind het zo genieten daar.Don en Jade vonden het ook heel leuk!Ze hebben gedanst met prinsessen en naar verhalen van kabouters geluisterd.(in het Hotel is veel entertainment voor kinderen)In de Efteling heb ik deze foto gemaakt,Don vond deze Holle Bolle Gijs wat somber....ik dacht juist...dat past mooi bij mijn Queen Bee papier (Pink Paislee)Dus gisteren avond afgedrukt...ben ik deze foto aan t scrappen zie ik dat t(het graf van)de opa van HB Gijs is....tja,niet echt een vrolijk plaatje dus,maarja ik vind de LO wel mooi geworden.
Ik heb ook nog veel "gezellige" foto's gemaakt dus weer genoeg te scrappen binnenkort!!

9 opmerkingen:

  1. hoi

    wat een schitterende lo weer en je bent weer lekker in de weer geweest met naald en draad erg leuk!!!

    jammer dat het zo koud was!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw foto's blijven nooit lang liggen geloof ik. Heel mooi opnieuw en helemaal aangepast aan de foto. Ik herken dat, foto's nemen met in het achterhoofd al de scrappagina :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt erg mooie creaties gemaakt!! Fijn dat jullie het daar naar jullie zin hadden en jammer dat het zo koud was! Deze layout vind ik wel weer prachtig geworden!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, het lijkt wel een Gothic lay-out, heel stoer! Wat heerlijk dat jullie zo genoten hebben en gelukkig was het droog. Jammer dat het zo koud en somber weer was, het lijkt wel maart of november in plaats van mei. Maar dit mag de pret niet drukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jajaja koud wel maar inderdaad gelukkig droog dus goed veel doen en je word weer lekker warm.
    Deze lo is ook weer heel mooi geworden en gave details.
    gr,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow !! echt super is deze ! leuk, met die geborduurde details

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha geen vrolijke foto maar wel een foto die supergoed verwerkt is! Heel knap gedaan weer! Ik ben echt wel fan van jouw werk geloof ik hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jolanda! The scrap-page done with great taste!
    Greeting from Perm!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. PRACHTIG!!!Heel knap gedaan,mooie kleuren en de details...super!Liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen