dinsdag 27 april 2010

Paardenbloemmmmmm




Jade wil aan alle bloemen ruiken die ze tegen komt en bij alle bloemen,of ze nu ruiken of niet,zegt ze MMMMMMMM lekker juiken....
Ik heb papier van Websters pages gebruikt en van pink paislee,de vlinders zijn stempels van Hero Arts en die heb ik ingekleurd met mijn Derwent colour soft potloden.De "uitgebloeide" paardenbloem heb ik geborduurd, met wat chalk (tja dat vond ik in de kast en moest ik maar weer eens gebruiken he)en glitterlijm er tussen.Ik vind het zelf wel een mooi geheel geworden.

10 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda, wat een mooie weer, en geborduurd ook nog! Een heel mooi geheel!
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf weer Jolanda en de geborduurde bloem is helemaal super geworden.
    gr,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat lief en mooi ziet dit eruit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goed idee, die bloem van de foto die terugkomt in je lay-out.
    Ook een hele mooie geborduurde bloem! En de vlinders zijn prachtig ingekleurd, je ziet dat ik het goed bestudeerd heb :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alweer zo'n schitterende lay-out! En wat leuk voor later om het woord "juike" in de journaling te gebruiken. Yes, ik zag je werk bij "Inspire Me" van Webster's Pages!!! Way to go, girl!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jolanda! Zeer tevreden! Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke Lo!!
    Mooie foto!!
    En leuk idee die bloem!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, die bloem gebordeerd?! Dat doe ik je echt niet na, hij is gewoon zo perfect mooi! Geweldige layout is het geworden en een prachtige foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeer mooie details,Jolanda! Ik bewonder!

    BeantwoordenVerwijderen