zondag 11 april 2010

I Love Lolly's



Jade is dol op lolly's,ik vind het zelf altijd nogal eng snoep maar kan me ook wel voorstellen dat ze t lekker vind!(strawberry cream van chuppa chup!mmmm)Eigenlijk vind ze al het snoep lekker,ze vraagt regelmatig "mama mag ik een toepie..."Ze kan sommige letters nog niet zo goed zeggen en dat is soms erg lachen,ze vraag ook elke ochtend "mama toppie toffie?"(mama koppie koffie)En zo kan ik er nog heeel veel opnoemen,maar ach dat soort dingen zijn alleen leuk als het je eigen kind is...;)
Ik heb Prima marketing papier gebruikt,wat lint en wat roosjes.Alles in lekkere zoete kleuren.

4 opmerkingen:

  1. Mooie foto, bloementjes...kantje...roze....vlindertje heerlijke details weer.
    gr,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer zo'n mooi geheel, mooi papier, mooie embelishments en een schattige foto. Ik kan me inbeelden dat Jade dit zelf ook heel mooi vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Echt super leuk geworden weer en wat heb je leuk papier gebruikt zeg!!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende details met in het middelpunt Jade als een echte lollypopje! Dus adembenemend mooi! Met Jade deel ik de voorkeur voor de smaak strawberry cream, hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen